Czerwone ciężarówki Coca-Cola to jeden z najbardziej rozpoznawalnych przekazów marketingowych na świecie. Każdego roku miliony widzów mogą obejrzeć spot reklamowy z nimi w roli głównej i poczuć, że zbliżają się święta.
W grudniu ubiegłego roku Świąteczne Ciężarówki Coca-Cola odwiedziły 55 miast w Polsce, gdzie odbyły się pełne radości eventy z licznymi atrakcjami, takimi jak pokój Świętego Mikołaja, fotobudka, wirtualna przejażdżka saniami (VR Oculus), konkursy z nagrodami.
Każdy dzień Świątecznej Trasy to 4 eventy odbywające się równolegle w różnych miastach. Z każdego eventu przygotowaliśmy fotografie do kanałów digital marki.
Z eventów MAX (Gdańsk, Lublin, Wrocław), gdzie spotkały się 4 ciężarówki a samo wydarzenie było wzbogacone o koncerty (Voice of Poland, Margaret), pokazy fajerwerków, pokazy rzeźby lodowej, Coke Store, spotkania z vlogerami, przygotowaliśmy 30 sekundowe filmy oraz kilkaset fotografii per event do digitalu. Ponadto wykonaliśmy kilkanaście lotów dronem w duecie pilot UAV + operator gimbala, aby pokazać rozmach przygotowanych wydarzeń z ciekawej perspektywy. Poniżej przedstawiamy jeden z przygotowanych filmów.
Dodatkowo nasz 9 osobowy zespół przez 20 dni dokumentował (foto&video) przebieg każdego eventu. W sumie wykonaliśmy ponad 40 tysięcy zdjęć fotograficznych i filmowych, przemierzając 15.000 kilometrów. Za przygotowanie eventów odpowiadała agencja Pankreator.